Saturday, June 25, 2011

warkah buat sepet ;p

Cik chachers,
No. 1, Jalan Hati Saya,
Taman Perasaan Saya,
30180 Diri Saya,
Hahahahahaha. ;p
Kehadapan sepet..!!

Hari ni awak sgt la sibuk,kan..?? cyan awak.nk rehat pom tak sempat.. Saya plak kebuhsanan kat umah neyh.. nk text awak, awak bz,, Nk  on9 pom buhsan.. bukan awak ade..  Tapi saya on9 jugak..saya godam2 ape yg ade dalam fb..

Sepet,
Setiap hari mesti saya buka fb “itu”. Dapat tgk pro picxa pom jadik la.. tapi setiap kali tgk, saya rase tak tentu arah..saya da tau saya akan rase macam tu..tapi setiap kali buka fb,mesti saya nk tgk jugak.. saya pom xtau kenapa.. awak xsuke saya buka tapi saya buat jugak..takpelah..saya yang cari pasal..ngee~~
Sepet tayam… saya sedang berulang kali mendengar lagu2 yang awak suh saya dengar.. ish,,!! Lagu2 yg awak suh dgr menyentap hati saya.. buatkan saya terus dgr dan dengar..terima kasih sepet…;p
Tapikan, sepet.. saya tau awak tahu ape yg dalam hati saya..ermm.. saya tak mampu nk luah..!! saya harap sangat awak tahu ape yg dalam hati saye..ngee~~
Sepet, terima kasih sebab bagi saya rase kembali ape yang saya da lame tak rase… J saya hepy..ngee~~ Sepet, jangan penah pegi yewp..;) tapi, saye sendiri pom blurr.. awak paham jewpla..;p
Sepet,
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa
Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...
Jiwang x…?? ada saya kisah..??ahaha! lagu anuar zain la sengal..! ;p
Oke lah, sepet. Xtau nk tulis ape dah..!! awak pom da tido..! nunyte sepet..!! ;p
p/s::saya keboringan... ;p

Much of love for you,
Assez.Chachers

No comments: