Tuesday, June 14, 2011

i need a gurl SEBELUM CAHAYA

eh...?? pelik plak title title neyh...!! ahaha!
actually.... 
ni lagu2 yg menarik minat akue sejak penyepian aku minggu lepas.. ceh..;p
malas nak update ape.. keciwa.. tapi xpe..aku trime dgn aty terbuke la..;)
but mase weekend lepas aku ade trun puncak & lepak di giant shah alam..
lepas la rindu aku pade giant tuh,..ahaha!
ahad plak melepak kt alamanda nan fara...



i need a gurl...!!!
oke...!! bout this song..aku da memang minat taeyang..
tapi baru tgk lagu neyh nyer MV.. 
suker tgk dye dance dalam MV neyh.. 
ala nakal sikit.. cumil kowt.. love taeyang larh... ;p





this song pom salah satu lagu yg aku layan minggu neyh...
lagu ni da lame..tapi aku still suke dgr ;)

sebelum cahaya by letto

Ku teringat, hati,
Yang bertabur, mimpi,
Kemana kau pergi, cinta
Perjalanan sunyi,
Yang kau tempuh sendiri,
Kuatkanlah hati, cinta

Ingatkan engkau kepada,
Embun pagi bersahaja,
Yang menemani mu,
Sebelum cahaya
Ingatkan engkau kepada,
Angin yang berhembus mesra,
Yang 'kan membelai mu, cinta

Kekuatan, hati,
Yang berpegang, janji,
Genggamlah tangan ku, cinta
Ku tak akan pergi,
Meninggalkan mu sendiri,
Temani hati mu cinta

by:cik chachers
a.k.a assez.chachers

No comments: