Monday, June 6, 2011

OMG...!!! k-pop??

super junior..??? bing bang...?? SNSD..?? 2PM..?? KARA..??
saper tuh...?? adoyai.. mane la aku tau,kan??
wa xkan la korea,babe.. ahaha! 
setakat WONDER GURLS tu wa tau la.. 
tu pom sebab lagu NOBODY yg pemes tuh...
pahtu aku layan tae young sebab video clip dye best..
mase kt kolej, klo ara, sue & ima buke cite K-POP,
aku awal2 lagi undur diri..
pasang earfon kt tinge, pahtu dengar lagu JUSTIN BIEBER kuat2..
ahaha...!!! bukan aku tau ape2 pom...taknak tau pom...:P
eksyen tol aku neyh,kan?? ahaha...!!! taknak terjebak nan KOREA neyh..
si ara da lame gile pomot kat aku..memang aku tak layan larh..aaha.
ade gak la aku layan klo lagu tu boleyh ngam nan aku...

sejak aku layan si ara tgk konsert SUPER JUNIOR M kt putrajaya ri tu..
aku da mule suke dgr lagu2 diorang neyh..
haish...!!! jgn ler kate aku da terjebak....!!!
takmo..!! takmo..!! takmo..!! adoyai... 
tapi setakat dengar lagu je kot..xder la minat giler2..
layankan ajer... ahahaha...!!! 
nanti tak abes2 diorang gelakkan aku,,lalala ;p
tapi aku ade minat kt one of the guys yg nga duduk..
yg paling cumil tuh..ahaha:P


by::cik chachers
a.k.a. assez.chachers

No comments: