Friday, June 3, 2011

social network...!!!

penah tak koarng pk kelebihan dan kekurangn SOCIAL NETWORK?
bg aku... SN ni ade baik & buruknye.. dengan adenya SN, aku leyh contact nan family aku without fon.. klo xder kredit pom leyh dok kumen2 nan sis aku.. leyh tau perkembangan family aku bile diorang post ape2... leyh contact nan kawan2 yg dok jaoh...!! yg da lame tak jumpa pom, leyh jumpa balik.. xder la rase jaoh sgt dengan org2 yg aku sayang... bleyh kenal kwan2 baru...bleyh tanya pendapat....like kat fb..
sekarang pom da ramai bertemu jodoh kt fb.. termasuk la artis gak... ;) tahniah! <same with KITE..;p>
klo blog, leyh aku jadikan tempat tok aku meluah..
even tiada respon..aku bleyh ckp ape je yg aku rase... well..!!! tak sumer benda kite bleyh citer kt kawan,kan?


but social network ade kelemahan gak.
1st kelemahan yg aku nampak
SALAH FAHAM.... 
cm kt fb.. aku post utk org lain, org lain yg terasa... pahtu mule la ade yg sentap2... tambah plak bile ade yg kumen2 tuh.. kdg2 yg kumen2 tu leyh menambahkan api kemarahan org plak.. haaa..mule la terjadinye salah paham.. pahtu gado... klo yg kapel pom bleyh putus.. hope yg kawin xder la sampai bercerai yer... kan penah gak timbul sbb FB ade yg terbunuh..
                   ngeri kot... T.T

ape yg aku ckp neyh, yg paling obvious la aku tau dan alami...
ala..ape2 je kt dunia ni sume ade baik buruk,kan??
cume kite sendiri kene tahu mcm mane nk tanganinya..
oo yeaahh...!!!! ntah nape ntah beberape ari ni aku suke bebel sal isu yg ade..hehehe
hope korang ENJOY...!!!

by::cik chachers
a.k.a assez.chachers

No comments: