Monday, June 6, 2011

macam2 m0od~!

owho..sangat sejuk library ni ini hari..
tetibe rase malas sgt nk wat kojo..
haish...!!! ape nk jadi lorh aku neyh..
bile nk abes praktikal neyh??adoyai... 
klo kojo sini teros, takpe la..haish! 


fb..?? sgt la kureng nk on9 skrg ni,,
owho..sekadar on9 then biarkan..jarang nk post pape.. 
melainkan da janji nan sepet tuh..;p


eh la..buhsan plak ri ni..xder idea nk menulis..ahaha!
sepet.. sepet,, sepet..
janji nk on9..pat lorh.. saye menunggu neyh..
eh..?? tetibe rase macam kam0o adalh diri kam0o yg baru minggu neyh..
kenapakah..?? tapi saye shuke.. ngee~~
macam 1st week d0lu... ahaha! 
tampo  laju2 mao..?? ;p

aku..?? lurus bendul kah?? xpe la,bang klo nk kate
aku neyh lurus bendul pom..<ayat tachim..ahahaa>
no hal la.. da ni aku.. newey thanx menegur yewp..:)


tetibe pagi neyh leyh sentap lark nan dak techik tuh..
niat nk gurau,,but jadi salah paham..
nk tuju kat org lein, org lein plak terase..
haip.. ni yg malas nk on9 neyh..*sigh*
my bad.. tapi aku neyh da bape kali my bad..
macam tu gak, kan?? haish..!! cube perbaiki diri lorh neyh.. huhu
adex, i tau i akan cari you gak pasni...
i takkan EGO nan orang2 yg i sayang... termasuk you.. :)


eh..?? apesal macam kalut jewp ofis ni ari neyh??
mentang2 encik wan cuti, byk plak call masuk..
tanya macam2..adoyai..!! 
moral of the story, jgn dok sebelah fon ofis..ggrrr~~~
nanti kaku taktau nk jawab ape..ahaha!
by::cik chachers
a.k.a assez.chachers

No comments: