Wednesday, June 29, 2011

maafkan diri ini~!



aku, bukan insan yang sempurna..!! 
dan aku tahu tiada manusia yang sempurna..!!
tapi sebagai manusia, aku cube untuk menjadi yang terbaik..!!
aku tau aku belom mencube dgn baik...
hurrmm... sebagai manusia aku akan sentiasa ade kesilapan dan kesalahan..
kadang2 ape yang aku lakukan tanpa sedar...
akan ade yang terasa...
maafkan diri ini...
sentiasa melakukan kesalahan terhadap insan2 lain...
percakapan aku kadang2 sgt la KURANG AJAR... bukan niat di hati..
terlalu ikutkan emosi... <aku dak emo..ahaha!>
tapi ade insan yang terasa hati.. maaf..!!!
tidak pernah terniat untuk melukakan hati insan2 yang pernah hadir dlm hdup aku...
terlalu sayangkan korang...!!

overnye aku ramah dgr orang sampai aku lupe ada hati yang terluka..
maafkan saya... even saya tidak diberitahu,
saya menyedari semua itu...maaf..!!! 
saya terlambat menyedari semua itu...
terima kasih kerana meminjamkan kasih syg anda..
anda kakak saya yang baikk...!! :)
maaf dengan ketelanjuran saya… :(

terima kasih kepada insan2 yang berpesan dan care bout me..
bukan tidak mahu mendengar nasihat kalian..
tapi diri ini tidak mampu menolak..!!!
aku yang memilih untuk begini....!!!
biarlah aku begini...!!! maaf kalau penghujung nanti, aku mencari kalian...!!!
kalian sentiasa buatkan aku gembira dan ade tempat mengadu..!!

percayai aku sebagaimana aku mempercayai kam0o,dear..!!!

im still me...
maaf andai ade yang rase aku bukan seperti dulu...
people change..!!! sape2 pom...
we are grow older..!!! :)
face anything and everything...!!!
every person akan ade kecelaruan dalam hidupnye...!!!
termasuk aku..!!!

maaf dengan kekhilafan diri ini,kawan2..!!!
sayang kalian...!!!




by::cik chachers
a.k.a assez.chachers

No comments: