Wednesday, June 1, 2011

takde title....

fuh...!!!!
bznyer kam0o... geram nk ngamuk..
oppss..!!! tu blom ngamuk agi tau...
memberontak jewp..ahaha! ;p
newey, thanx mengembalikan SEPET saya, yer..;p

to my big J0JO... congrat da kembali normal..
moga korang olwes kekal... suko sokmo
we HOPE the same things,kan?? ;p
nenok dgr you *tuuttt* agi..ahaha!


amatla terkezut bile kawan kam0o sendiri memburukkan kam0o
tanpa pengetahuan kam0o hanya kerana dye tidak sukekan saya
maaf saya lambat memberitahu...dye mahukan yg terbaik kpd kam0o..
saya tidak sedikit pom nyesal nan ape yg jadi..!!! ;)

this week my praktikal da start key in catalog dalam virtua system..!!
da start jaga kaunter.. so, blaja benda baru..
bukan cm jaga kaunter library kt skolah dulu..;p

 next week, my frens, EIDA & CHAH goanna maried!
SORRY korang cz tak dapat dtg majlis korang..!! 
congrates & selamat pengantin baru..!!!
utk keempat2 my kazen mazen gark...!!

last weekend ade HIMPUNAN SEJUTA BELIA kt putrajaya..
niat utama pegi for job fair & konsert jewp..
konsert sbb layan fara tgk super junior M
tapi aku gak yg lebeyh2..ahaha!
ala,,, alang2 da pegi, layankan je la..;p
yg best coz ade HUJAN..
OMG...!!! NOH depan mata..uhuhu...
sampai demam & takde sore jerit tgk huja..gagaga..

tetibe rind0o my pren yg xbape nk pren..
weyh, aku rind0o joke bodoh koe tuh la..aahaha!
asal ayat FB koe cm frust jewp?
sabo tau..ngee~~~ <even aku xtau pape..;p>


dah..!! dah,,!! kene sambung keje balik neyh..huhu






by::cik chachers
a.k.a assez.chachers

No comments: