Thursday, February 3, 2011

no title... haha

ingin aku pesan kepada diri sendiri...
asmaa~!!! sila berhenti cepat percaya orang..!!!!
huhuhu....

manusia punyer watak yang berbeza..
mengikut peredaran mase dan keadaan..
hari ini manusia mungkin boleyh bercakap macam2..
namun hari esok tidak semestinya  ape yang
dikata itu akan terjadi..
manusia merancang, tuhan menentukan..

hari ini.. adakah aku menunggu dan berharap??
tipu untuk aku katakan tidak...
dan juga tipu untuk aku katakan ya..
mean tak kisah..
kerana manusia patut berpegang pada janji..

hari ini..adakah aku gembira tau tidak??
tipu untuk aku katakan ya...
tipu juga untuk aku katakan tidak..
kerana aku punye hati, perasaan dan kawan..

seseorang manusia punye watak yang berbeza...
mungkin seseorang punyer satu watak,
atau mungkin 2 dan tiga watak..
mungkin juga perwatakan seseorang mengikut keadaan...

susah untuk describe tentang seseorang..
begitu juga aku...
yang susah untuk aku bg description tentang diri aku..

aku..
tidak lagi akan menyerahkan hati aku kpd org..
kerana hati aku ALLAH jadikan untuk aku jewp..
wat pe nk bg kat org...
kecuali kepada hamba ALLAH yg memerlukan hati..
insyaALLAH aku akan menderma..=)

walau telah remuk redam...
masih susah untuk tidak percaya org...
adakah kerana aku pembaris??
hahaha....
sekian dari aku...

p/s:: ni gara2 aku bosan keje ari ni...hahaha....

No comments: