Sunday, February 27, 2011

reality of life~!!

ceh~!! ropanya da seminggu xupdate blog...
last my update kes saket otak tuh~!!
hurmm... after my post tuh, aku try to calm down..
yeah... aku think positive~~
yg aku dapat??? 
KETENANGAN~!!! :)
hidup neyh macam roda org cakap..memang lah...
minggu lepas aku tersangat lah down..
dengan pelbagai masalah yg timbul..
sekarang aku kembali okey~!! :)
alhamdulillah~!! :)
walaupom bukan semua yang selesai..
tapi aku try untuk berfikir secara positif~!
setiap ape yang berlaku ade hikmahnya...
ALLAH menarik satu nikmat kita...
tapi ALLAH memberi nikmat yang paling berharga kemudiannya...:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ha~~~~ni satu lagi pengalaman besh la jugak bagi aku...;p
last week aku dok risau kot2 weeken neyh aku xder job..
owwhho...tidak lah... ALLAH memberi rezeki kepada aku..
alhamdulillah~!!!

weeken neyh aku dapat job as PROMOTER dalam giant...
hahaha...dapat lah pakai tag promoter giant utk 2 hari..


dengan memakai baju dan tudung putih serta seluar slack dan kasot itam...
tugas aku kat situ bagi org minum..hahaha
agak penat keje promoter neyh..
sebabnya kene berdiri jewp...duduk pom kejap2 jewp...
haish~!!! letih...tapi berbaloi nan bayarannyer..:)
pekerja2 dalam tuh pom agak peramah..
tambah2 yang pakai baju putih mcm aku neyh..haha
diorang bertegur macam da lame kenal..;p
leyh la aku tao sedikit sebanyak flow dalam giant tuh:)
ALLAH akan bagi rezeki mane2 jewp..
 baru sehari, da ade orang offer jadi promoter utk nex week..
tapi aku xbagi kate putus agi..
bukan sombong atau tolak rezeki tapi tak nak tamak...
yang neyh pom aku xsettle lagi...nanti lah dulu...:)

eseiemen??
xpayah cakap la..tapi aku wat la slow2...
pandai2 cari ruang...:)
ermmm??? kadang2 aku pom xtau dan tak faham...
aku rase every month memang flow macam tuh kowt...;p
hidup neyh ade pasang surutnye...
jangan melawan, ikot jewp flow nyer...
itu sahaja yang mampu aku lakukan...~~~:)

No comments: