Saturday, February 5, 2011

my last day at FULLY SHOP

today is my last day as a FULL TYME kt FULLY SHOP..
pas ni klu aku keje pom as a part tyme jewp..huhu
ari ni aku betol2 malas nk keje...
rase tak sedap badan dari semalam...
haish~!!!
da la tetibe rase nk pakai baju kurung..
ntah ape mimpi ntah...kakakaka
sebelom ni memang TIDAK AKAN aku pakai baju kurung utk naik bas or g mane2..
da la ade membe aku singgah jumpa aku...
ha... ni tambah aku down..
ade ke dye cakap aku macam makcik...
KURENG~!!!!!!! aku geram ko...
hahahhaha....tapi aku tau mulut dye mmg mcm tu...
malas nk ambek port sangat...lalala
dye pom xsedar dye macam pakcik...hahaha...wekkk....

ari ni aku banyak tinggal kedai cz dak yg trainning ari ni jaga..
hahaha...bukan selalu leyh buli org...gagaga
kitorang kira stock 2 kali kot..
coz xngam..
haiyya~!!!! gile byk shot..huhu

sempena GONG XI FA CAI...
aku dapat ang pau merah woo....
tebal giler... aku bukak ade RM4..
alhamdulillah....=) 
<Qema & Lucy sakan gelak kat aku...=p>

sedeyh plak nk tinggal tempat  keje aku neyh...
baru je ngam nan pekerja2 yg peramah kat sini..huhu
xpe la...next tyme leyh datang lepak ngan Qema...=)

cehh...sedeyh macam aku nk tinggal teros jewp..
padahal aku akan wat part tyme gak kat sini..hahaha
so far aku saje je tulis macam kat blog..
lalala...=p

No comments: