Saturday, February 19, 2011

bifday party~!!!

18 February adalah bifday sOo..
mula2 xtau nk plan celebrate bifday dye cmner cz sumer keje..
last2 dye amek keputusan xmo keje..
so, aku nan fara jewp keje..

planning 1st::
hari selasa malam nk ke subang..
coz sOo ni teringin sangat nk flaming..
so, terus nk overnyte mlm tuh~~
tapi terpaksa dibatalkan sebab Wan ada keje..
planning terpaksa di ubah~~!!!

planning 2nd::
klu sOo keje, ajak wan, ima & eppy p giant..
then celeb bifday dye kat kedai dye tuh~~
tapi sebabkan dye xmo keje,
plan terpaksa di ubah lagi...haish~!!!

setelah berbincang terlalu lame...
planning 3rd agak kejam..
tapi itu yang kami mao..hahaha

planning 3rd::
si sOo ni jenis susah nak turun..
al-maklum la tinggkat 5,,..
then planning gak nk buat kunun2 baju Fara jatuh,
then diorang nk turun amek...
mase tu la kami akan menyembur segala bedak yg ader..huhu

yang terjadi::
kami sudah sedia!!! hahaha
aku dok jenguk2 neyh, bile fara nk jatuhkan baju???
tetibe minah ni msg "kami da nk turun"
aik??? ape yg jadi neyh??
hahaha..ape2 pom kami tetap sedia...
fara & sue menuju ke arah kedai burge..
aku nan ima ikut slow2 dari belakng,
tetibe fara berenti kat tempat kami letak kek..kami cuak
sue plak paling ke belakang dan tgk aku nan ima
"eh!! ima... ase pom ade??"
aku xtau nk wat ayat ape..dye macam da dapat agak..hahaha
"sue, korang watpe kat cini??"
hadoi!!! blurr la aku neyh..hahaha
sOo cam da pasan aku pegang sumtin kat belakang..
then dye lari.. adoy!! kantoi lark..hahaha
aku pom "wan, eppy!! serang..."
lintang pukang minah tu lari..hahaha
wan sempat agik curah air kat sOo..
then kami melepak di gelanggang sambil makan kek!!!
itu lah citernyer...huhuhu...

sebab nape fara Xjatuhkan baju:: fara xjumpa baju yg nk dijatuhkan...xkan baju lawa..
nk jatuhkan dari tingkat 5 lark tuh..kotor ke, rosak ke...hahaha
then fara bagi alasan lapar.so nk beli burger..
sOo plak xleyh tgk fara wat muke kesian, turun jewp la;p 
tapi sOo xpasan kek tu depan mate dye mase fara brenti depan kedai kek;-)

tapi agak panas mase nga sedia coz ade plak org cam nk halu kami..
haish!!! xde pom bukti ko tu JPK!!!
nk wat kerek plak!!!;p

to sOo:: 
moge heppy selalu!!! love u;p


p/s::gambar tidak boleyh diupload disebabkan beberapa faktor seperti muke2 kami yg PUTIH dipenuhi bedak & krim!!! ;p

No comments: