Saturday, February 12, 2011

them ;-)

. . . dye nan aku mulut same naik . . . 
. . . so, NO sentap2 la klu nan . . .
. . .  sangat care & setia..kedah pekat dye sgt bermutu.. walawey. . . 
. . . kadang2 dye terpikir cara dye mempengaruhi perubahan aku. . . 
. . . owhho.. tidak la..aku sememangnya begini..gaga. . . 

. . . ini minah techik mix olangnyer. . . 
. . . bukan mix cina melayu tp mix penang tenganu. . . 
. . . sangat tegas punyer olang. . . 
. . . kadang2 wa pom takowt woo. . . 
. . . tapi wa tau dye tegor wa sebab nk betolkan wa ma. . . 

. . . dyo ni terbaik dari tenganu kite. . . 
. . . tapi sumer bahasa dye leyh cakap. . . 
. . . mengikut kepekatan loghat org itu...gaga. . . 
. . . nampak pendiam, tapi kami jewp tau bile da start gelak..hahaha. . . 
<jgn mara ha...>

. . . bile depa 3 ni dok crita pasal korea. . . 
. . . aku yg tutop tinge. . . 
. . . depa 3 ni gila korea..xcam aku..haha. . . 

. . . minah ni minah chipsmore. . . 
. . . jap ade, jap xder..gagaga. . . 
. . . sumer gosip puncak leyh tanya kat dye. . . 
. . . memang dye update..hahaha. . . 


. . . kami berlima klu berkumpul. . . 
. . . pecah perot la..ade je citer kuar. . . 
. . . termasuk bahan membahan..gagagga. . . 






. . . kami ade ahli cilok gak... . . 
. . . minah ni aku ingat skema. . . 
. . . rupenya gile sempoi..kaki karok gak tuh. hahaha...
. . . sumtimes mak kami join kami gak. . . 
. . . mak tersangat lah caring pasal anak2 dye..gaga. . . 
. . . mak ni bukan mak kami jewp, tapi mak utk sekelas..lala. . . 


. . . diorang mesti bahan aku lepas ni klu bace neyh. . . 
. . . hahaha... lagi bahan klu aku cakap. . . 
. . .  korang, aku sayang korang. . . 
. . . whatever it is. . . 
. . . diorang adalah kawan yg baik utk aku ;-). . . 

8 comments:

EPY said...

huhuhu
sy bg pihak dak clas si chachers ni ingin mengucapkan thnx byk2 kt mak..hahaha
syg kt mak jugak !! =p

cik chAcHers said...

epy...t invite mak follow kite lak..gagaga
sayang mak jugop ;p

EPY said...

alang2 kiter invite mak, mintak mak je lah yg sp0nsor kan...;D

cik chAcHers said...

ko nk mak sponser ape neyh??
karok kah??? hahaha

Pencari Hati said...

saya di kategori mana yer:.

cik chAcHers said...

alamak!!!!
kategori anda blom dimasukkan lagi..
btw bilew leyh jumpa???
i ade story,u..ngee~~
esok mao mengedate nan dye,,
INSYALLAH ;-)masih dlm rancangan

Pencari Hati said...

kategori saya spesel ker?ohh nanti kiter satekan date k

cik chAcHers said...

ok..waiting ur pizza...hahaha