Monday, January 31, 2011

the FuLLy sHop~!!!

bermulanya 15 january 2011, aku keje at fully shop kt giant...
korang mesti xtau kedai ni kt ne,kan??
aku mula2 tau tempat jewp...xtau name kedai...
ye la.. mane ade board letak nama kedai..kedai kecik jewp kot..
aku tau nama kedai FULLY SHOP ni pom sebab aku tgk tag harga...
kedai ni jual handbag, purse, wallet dan aksesori rambut gurls...

ha... kedai nya dekat nan mc D.. memang hari2 aku makan mc D je lah...da bertimbun aku simpan sos paket yg aku dapat dari mc D..hahaha..bukan ape..mc D paling dekat,.xbrani aku nk tinggal kedai lame sebab g beli makanan...



selain tu...kedai ni betol2 depan pejabat pos gak..mmg hari2 la penuh org kt kedai aku tp bukan sebab nk g kedai aku...sebab berurusan kt pejabat pos.. kedai aku  jaga ni antara pejabat pos dengan FITNESS GALLERY..
aku penah masok skali je kt fitness gallery tuh..xbrani la..org2 dye garang..hahaha



mula2 dulu aku xsuke keje kat sini.. agak bosan dan watkan aku ngantuk sgt2..
then aku mula ckp nan kedai sebelah, si yana.. pahtu kenal lak penjaga kedai kasut, si akma..haha..
xsangka lak akma neyh leyh kamceng nan aku...lalala...after 2 minggu, yana kene tukar kat klang..
so, aku nan akma jewp la..
lagi xbosan coz adib selalu lepak sambil makan kat kedai aku..
al-maklum la, kedai aku ni memang best wat lepak..
tersorok cikit..ngee~~klu da dok ber3 ni,,,sumer citer leyh kuar..si adib plak memang suke wat sengal dye..
tambah plak kedai XYRUS AUDIO suke buka lagu rancak2 nan kuat nyer..layan la kitorang..hahaha..
tapi aku slalu cuak..takut boss aku dtg..diorang pom da sedia maklum pasal bos aku tu..huhu
kadang2 sue & lucy datang jenguk2 aku kat cini.kedai kitorang terpisah dek tembok.. so, susah cikit nk lepak2...lagi pom aku baru, takut nk tinggal kedai lama2..huhu

ni antara gamabr2 yg sempat aku ambek tyme boring semalam....



bahagian purse & dompet

handbag

aksesori rambut

tapi aku da nk brenti da..lepas ni aku jadi dak part time jewp... ni sume sebab aku da mula sibuk nan aseimen & thesis...so, sape2 nk keje, hubungi bos aku kat no. ni....


semalam orang agak ramai..so, adib menyinggah kejap jewp..akma pom datang kejap2 jewp...
sempat la aku wat sengal tyme2 bosan...
lukis2..

conteng2


bace novel 1st time beli..haha

created by adib yg ciplak tandatgn aku jd burok..=)




ni la keje aku tyme tersangat2 bosan..huhu,,,minggu ni aku da last keje full tyme...huhu,..sedeyh plak..baru aku sedar tempat ni sgt best...huhu..da xleyh la nk lepak2 lepas ni...ngee~~
lusy, sue, & aja pom akan berebti jugak lepas cuti neyh...haiyaa~!!!
lest focus on study plak...lalala~~=p
sekian dari aku..wakakaka


No comments: