Monday, January 10, 2011

kelas index & abstract

hari ni kelas 1st aku masuk utk kelas index & abstract..a.k.a. IML 552
sementara tunggu lecturer masuk, aku tulis blog dulu..hehehe
tang ni aku malu sikit...ni adalah kelas REPEAT aku...
haish~!! mcm mane da final sem pom leyh repeat paper..bongok tol aku ni...
bile aku pikir2 balik, mmg salah aku la nape aku repeat..
mane ade aku study mase nk exam sem lepas..
seminggu b4 exam, mak shah a.k.a mak angkat aku meninggal.
3,4 hari aku dok JB sebab nk tolong tahlil..then balik2 jewp aku kene siapkan
projek e-learning samapi xtido 3 mlm..da abes projek,
aku khatam tido sampai lupe esok exam..huhu
balik pade kelas ni..aku sorang je dr geng aku yang repeat.
huhu...malu2...
larh..kelas ni ade 9 org je..cm ner nk wat kelas...
lecturer yg same ajar aku computerized..
sebab tak cukup org, kitorang boleyh balik..
yeay~!!! nk balik dah...bubye,,,kikiki

No comments: