Saturday, January 8, 2011

petang sabtu yang agak bosan~!!!

hari ni pagi2 aku bangun coz ade kelas tp bile aku call fara, dye ngah syok agik tido..
haish~!! katenya kelas xtau ktner so xpyah pegi.da siap tukar baju segala, eppy lak call ckp nk try g tengok kelas.
bile aku da nk turun, dye call agi ckp xjadik..hadoi...aku pom ape lagi, tukar baju, ngadap facebook..
haish~!! xder plak org yg on9..aku pom nyelit2 la kt membe2 yg baru add..wah~!! okey gak sorang neyh..hehe
punyer lah buhsan ari ni...haish~!!! dok kuar masuk bilik jewp..naseb baik rumet2 baru aku di okeyh jewp..boleyh la wat2 borak berbanding hosmate aku sem lepas...haish~!!
da tengahari fara ckp muez ajak g genting..wah~!!! nk ikut2..tp dlm mase yg same xder mud la g. ade kenangan di situ dulu..=( tp mane2 ade kenangan..hihi...da boleyh la lupekan dye..=)
so, tunggu kereta de, then baru pegi..tunggu punyer tunggu sampai aku tertido..haish~!!! memang mata da nantok sebenarnya...hihihihi..
ni lagi satu hal tido..aku mimpi adek..=( adek darah idung sebab jatuh..cyan at adek..bangun jewp aku tros call mak..mak kate adek tido..agak2 adek mimpi aku x?? rindunye at adek..xpasal2 mase ckp nan mak aku, aku nanges..mane xrindunya, mase cuti 24 jam aku nan dye jewp..mase aku balik shah alam, aku xready lagi nk jaoh nan adek...
RINDUNYE AT ADEK..keletah dye, gelak dye, nk marah dye, gurau2 nan dye...rindu nk picit2 pipi dye..=)



adek ikhmal mase 4 tahun.=)

mase kenduri maksue














sedang aku menulis ni, kak dilla call n she's at resak now..wah~!! nk jumpa dye..kikiki 
perancangan ke genting bersama JJB akan di tukar ke esok pagi kalu jadik..
yeah~!!! tu jewp kot utk ari ni..hari yg penuh buhsan...

No comments: