Sunday, January 9, 2011

hari sakan bersama JJB..~!!!

semalam janji nak g genting xjadi,kan???
haaa....today its happen larh...jadi gak akhirnya kami p...tapi yang sedeyhnya pegi tak cukop ahli..
wan izyan x ikot..terasa kekurangan di situ..=(..
janji kol 8 pgi gerak tp kol 9 lebeyh baru gerak..hehe..janji melayu..
kitorang ambik tket utk indoor n outdoor game..xsemua game aku maen..aku ni jenis kecut perut ckit..huhuhu
tapi gondola bongok tu aku main la..giler takut aku..haish~!!
kira enjoy larh aku ari ni...yang kelakarnya, plan nk naik kete dragon tuh..tp ternmpak tren dlm gua..kami naik la tren tuh..ya allah..punyer la kecut perut aku..dah tu xmo la aku naik kete dragon tuh..kot2 kecut perot aku agik..
hahaha...biler da ptg, punyer la sejuk at sane tuh..kabus punyer la tebal..
dah tu leyh lak jalan jaoh nk cari mane tempat letak keta td..
seronok aku tgk sue nan muez..=) tetibe aku terpikir, bukan senang nk jaga sesuatu hubungan smpai 5,6 tahun...
klu lepas 4 tahun tuh pom, xsemestinya hubungan leyh di jaga seeloknya..
diorang ni kapel sejak tingkatan 5 agik..mean da 6 tahun..
rupe2nya muez neyh jenis kelakar n bongok gak..hahhaa..xkering gusi nan kerenah dye..
ok..kitorang sampai puncak lam pukul 10.30 mlm..
terlepas juara lagu..haish~!!!. agak2 sape la menang mlm neyh... 
da mlas nk tulis dah..mcm2 prob lak aih timbul..
haish~!!!






No comments: