Monday, January 24, 2011

hari ini & semalam..

hari ini....
nk gelak dulu..hahahaha
bukan maen aku xbgtau sape2 aku ade blog...
nanti kene bahan..hahaha
tetibe hari ni eppy leyh nampak aku tengah memblog dan bertanya....
secara tak langsung si cik sue pom tao la...
kakaka...
malu... malu...=p

semalam...:
semalam aku nan ima jewp keje..
ima di temani oleh kembarnya, angah...
aku agak letih semalam cz 3 hari berturut-turut aku keje..hatoi~!!
nantok bukan maen...tp ok gak la coz akma nan adib dok lepak kt kedai aku..
so, xde la aku buhsan sgt...
agipom c adib belanja makan..
yeay~!! jimat kos mkan aku...ngee~~
balik tuh, xora ada gak..lalala...
sampai jewp kt guard, kene tahan..
hmm...kantoi bawak org luar masok..
terpaksa anta angah g umah kak pika..
sampai kt umah, aku bergayut nan my pren...
ha...mula la sesi meluah benda yg aku penda..benda xpuas hati segala..
paling x, aku lega....thanx larh to u keyh...ngee~~
yg pasti aku bosan nan DRAMA2 OLEH INSAN2...haish~!!!


2 comments:

Pencari Hati said...

kadang-kadang kiter tak sedar
kita juga berdrama seperti orang lain
dan tak semua manusia ini sempurna.~

cik chAcHers said...

drama boleyh tp jgn sampai wat org pening...
bukan tak semua manusia yg sempurna..
tp sememangnya semua manusia tak sempurna..
like me, u, or them