Saturday, January 8, 2011

the starting of differentiation~!!!

today it happen...
aku nan dak2 umah baru aku terpakse berpindah dr tingkat lima bloh 4A ke tingkat lima blog 5D..
gile tinggi dan agak jauh..*sigh
alasan kolej sebab ada msalah teknikal.tp nape 2 rumah je pindah? terpisah aku nan JJB..=(
asbestos punyer pjbt kolej..padahal rumah bawah ade je.mintak, bukan bagi pom.
kesian kat hosmate baru aku yg kene chicken pop. letih dye nk angkat barang..
agak tension lah semalam..kene plak pindah segera..nak xnk, pindah je la..
tambah plak tension bile terasa 'im being used by sumone'.
haish~!!! bile aku post kt FB, ade org yg terasa.im sorry..
sebabkan post tu jugak, dye keep asking me..
so, aku trus terang..dalam xsedar, segalanya terbongkar semalam.
wah~!!! terbongkar gitu..hahaha...aku luahkan segala kesakitan ati aku..
bile aku rase diperguna..u r a gud fren..but sum tymes u didn't realize what have u done...
tiada niat ape tp aku fikir utk berkawan lame, xsalah cube menasihatkan kawan.
juga nasihat aku who act like ur sis..
hari ni dia macam melarikan diri dari aku. yup~!!! aku memang dah jangka semua ni. 
beter aku pom diamkan diri..
babe, i miss the way we being fren.. even kadang2 rase diperguna, aku suke kawan nan ko..
the way u care bout me, the way u be wit me to handle my emotion, the way u hug me when i cry..
i miss it so much~!!!
i tahu i tak de hak untuk terus berkawan rapat nan u, tp i still pegang u'r words "kite kawan sampai bile2.."
u r like my sis..who i can say anything & do anything..no heart feeling..=p
im pray for u..moga u hepy nan hidup u & u can find me if u want..=)




No comments: