Monday, January 23, 2012

thanx, mak!

assalamualaikum....!!!

last week aku tanya mak aku.. takde ke sape-sape nak datang KL, coz aku seriously perlukan baju-baju untuk g kerja. then mak aku cakap cuti CNY, abang aku ada nak datang Kl tapi dari terengganu terus gi KL. so, aku mintak abang aku antarkan barang-barang aku pegi terengganu tapi abang aku sibuk. then abang aku yang sulung cakap, suruh mak bungkus then antar kat umah ipar dye..
bile mak aku tnya nak apa, aku just nak baju dan kasut aku jewp. if mak tak kesah aku nak periuk sebijik. senang nak buat masak berkuah.. ehehe!
then pagi tadi -ahad, 22 hb januari,- abang aku pom datang la umah aku. aku ajak diorang naik umah. terubat lah sikit-sikit rindu kat anak-anak buah aku tu..
bila abang aku angkut kotak, macam banyak jewp barang mak aku kirim.

hokey! agak besar la kotak ni...
bile aku bukak, macam-macam ada dalam kotak ni. macam beras, asam keping, budu <well! aku hardcore makan budu..:P>, kunyit, gam uhu <mak kata kasut aku ada rosak sikit. sebab tu kot dye bagi gam uhu.> then cekodok adabi termasuk henfon yang aku baiki hari tu.. hari tu mak tanya kain semayang ada ke tak, aku cakap ada tapi mak still kirim kain semayang aku. trimas,mak! naseb baik takde laptop sebab mak ada tanya nak laptop ke x..? takmo la sebab tak lama lagi aku pom nak balik jugak.
rase macam nak nangis pom ada sebab tak sangka mak akan kirim sumer benda-benda untuk memudahkan kerja aku.. terharu oke.! mintak baju dan periuk jewp tapi barang yang sampai, macam-macam ada.




lepas balik dari makan nan abang aku & family, terus call mak say THANK you! mak, terima kasih yep! :)

No comments: