Sunday, January 1, 2012

new year 2012 & TMIS


welcome new year! azam baru..?? nak ada azam baru sebab aku tak pernah berazam.. ehehe! :P
hokey! tahun baru..!! kehidupan baru aku! bukan lagi sebagai pelajar tapi sebagai insan yang baru ingin membina kerjaya sendiri..! etchink!
01012012.. kami masuk rumah baru! orang lain berpusu-pusu nak gi countdown, kami tersekat dalam jammed sebab pindah barang-barang masuk rumah baru! sangat heaven da ada rumah sewa sendiri.. sebab dah 2 minggu aku menumpang di rumah orang! newey, thanx to yang bagi tumpang... dan pertolongan yang sangat banyak dari korang...aku segan da..ehehe! 
actually aku baru sahaja 2 minggu dalam training customer services TMIS.! apakah TMIS..?? aku pom lupe...malas nak tanya incik g0ogle.. ehehe! yang pasti ia berkaitan streamyx. im still in training oke! not working! 
minggu pertama, soft skill training!. orang lain syok-syok training kat SEMUA HOUSE, kelas kami kene pegi Plaza VADS kat Damansara! at least kami tahu macam mana Plaza VADS tu.. dapat pulak trainer yang giler sempoi! seyes tak mengantuk dalam kelas! :) 
well! aku sangat tak suka menghadapi persekitaran yang baru dan tak kenal pulak sape-sape.! sebab itu akan buatkan aku segan untuk bercakap, tak pandai nak bergaul, malu untuk bertegur, dan risau kalau percakapan aku akan melebih-lebih . 1st week aku agak pendiam la. aku bertegur dengan beberapa sahaja.. malu doe! <kilafairy> :P
second week aku oke a ckit. sebab dah kenal beberapa orang..ngeee...kami kene seperate dah kepada 3 group. so, hanya beberapa orang jewp la yang aku sekelas.  dari menara TM bile nak balik, aku join wit che Nad, Ard & Riry :P coz kami same-same kene berkejar nak naik LRT.. :P
dan tidak aku sangka dak ieka sengal macam aku.! ngee.. dak selalu sesat pi menara TM..hehe :P
dan yang lain, sumer macam sempoi jewp... best korang :)
with hope, aku akan lepas OJA then dapat la ape yang aku nak jadi..
newey to all.. eppy new year! i want be a new person.. boley ker..?? :P
our trainer yang pakai vest:: incik syahrul faizal :)

talk by kak yaz.. hari last kat kelas soft skill training

group logo..ngee.. 

last day of soft skill training

tetibe aku agak mencapap gi dok depan.. motip? sengal kot aku ni..hehe


by::cik chachers
a.k.a assez.chachers

No comments: