Wednesday, January 18, 2012

perasaan ini!

aku rase nak merapu dengan setiap apa yang aku rase sekarang..
rase sakit hati, sedih, geram, dan rase bersalah.. sumer berkecamuk...
aku tak tahu apa yang anda alami tapi saya nak anda tahu apa yang saya rase. 
sangat-sangat marah tadi bila tetiba i can't reach you without notice.
disebabkan terlalu banyak memendam agaknya tetibe boleh mengeluarkan suara yang kuat itu.
walaupun hanya satu perkataan...
maafkan saya. mungkin saya sudah tidak mampu mengawal perasaan yang dipendam.
salah saya tidak memahami keadaan anda. tapi saya pohon sila fahami keadaan saya juga.
sila fahami kenapa saya begitu...
saya hanya mampu memohon maaf....
yer saya penunggu.. mungkin saya bukan penyabar..
saya tak kuat menghadapi hari-hari saya. 
terima kasih untuk hari ini kerana memujuk saya walau untuk sekejap..
dan tiba-tiba perkara yang sama berlaku lagi..
ya! anda terlalu sibuk... dan saya sangat SELFISH...!!!
balik-balik menyebut perkara yang sama... kan..??
saya kurang sedar dengan setiap apa yang berlaku. 
saya kurang peka dengan keperihatinan anda..
saya kurang puas hati dengan setiap apa yang anda lakukan.
walaupun anda telah lakukan yang terbaik. saya terlalu ikutkan emosi..
kerana anda tak tahu apa yang saya rasakan...
maafkan sebab kurang ajar tadi..!!
semarah mana pun saya pada kamu, saya tetap menunggu kamu :)
ni amarah pada ketika ini sahaja.. kam0o tahu saya,kan..? :P

"saya sentiasa mahu ada bersama cinta hati saya tetapi kadang-kadang saya perlu tinggalkan dye untuk dye bersama saya"

"saya sentiasa menunggu tapi kadang-kadang saya ingin di tunggu"

"bila saya text anda bermakna saya rindukan anda tapi bila saya tidak text anda bermakna saya ingin anda rindukan saya"

" A Relationship Is Not How long We Been together..Not How Much We Give Or Take..Now How Many Times We Talk Its All About How We Value Each Other"


















by::cik chachers
18 January 2012
1:40pm

No comments: