Sunday, March 18, 2012

ggrrrr

assalamualaikum...!!!

semua orang suka bergurau,kan..?? sebab gurauan adalah salah satu cara untuk bermesra, bergelak ketawa, mengeratkan hubungan dan macam-macam lagi. tapi setiap gurauan ada batasannya. kadang-kadang bila bergurau, kita asyik sangat bergelak ketawa, kita lupa yang gurauan kita da melepasi batas dan ada hati yang terasa.


ha..!! kau! memang aku terasa dengan kau la.. agak-agak la der nak gurau. takkan semua kelakuan aku kau nak pertikai..?? taw la nak berguraw, aku terasa la toqq..!!! takkan la pegang pen pom kau nak kutuk! memang saket la hati aku. malas dah cakap dengan kau lepas ni. tak mati la tak cakap dengan kau. bukannya aku bergantung hidup pada kau...jangan tanya kenapa kalau lepas ni kami tak bercakap dengan kau, tak tanya kau join ke tak.. paham..?

weekkk!!!! huh!

No comments: