Monday, March 12, 2012

sweet guy lagi

assalamualaikum....!!

 oke.! mud tengah banyak nak bercerita pasal mamat ni.. semalam aku ade post pasal mamat sweet ni. then aku post kat wall dye untuk mintak izin pasal curi gambar.. sesajew la kononnyerr..
guest what..?? dye bace oke! OMG..!! <muke gedix.. :P>
oke!. tak kesah  la.. tapi waa malu,babe..!! malu gileerr..!!!
aku da mention, even aku minat kat orang tu, tak semua benda aku tahu pasal orang tu. mean aku tak nampakkan aku fanatik kat orang tu.. :P
biler aku post benda alah tu, deen bace. <bape kali nak mention ntah. :P> dye komen you ollss.! tapi sangat memalukan oke.! lepas aku bace yang dye komen, aku jerit satu rumah dengar sambil tutup muka. pahtu aku gelak kuat-kuat.. kengkawan aku cam pelik pehal aku semacam,kan..? :P
sebabnya aku tersangat la malu.. aku salah bace info pasal deen oke.! ahaha! pahtu deen pulak sedar yang kesalahan info tuh.. adehh!! malu..!! malu..!! mau..!! <sambil tutup muka, hentak-hentak kaki.. :P>

sebab tu aku mention, kalau orang lain minat, kompem sume benda dye tahu. tapi aku bukan jenis macam tu..;P seyesly aku tersangat la malu.. tapi hepi pom ade. wa... rase macam nak gelak sakan jewp.! kikiki... oke..! seyesly sape bole bawak aku tengok deen dari dekat, angkat tangan.! aku nak tengok dye dari dekat...!!! nak sangat-sangat!!. :P


p/s::aku masih berkira-kira takat mana tinggi aku nan mamat neyh :P


by::cik chachers
a.k.a
assez.chachers


No comments: