Tuesday, March 13, 2012

dye::sepet

tak suka bile dye busy..
sebab nanti saya rase terabai..
tapi saya suker selepas dye busy...
sepenuhnya dye akan beri perhatian..
walaupun masa itu sangat singkat...

tak suka bila dye dah mengantuk!
sebab dye takkan layan apa yang saya cakap.
lepas tuh dye marah-marah saya sebab kacau dye tidoe..
tapi saya suka bile bangun pagi-pagi..
tengok je henfon, mesti ada mesej dari dye... hihihi

tak suke bile kami gaduh...
sebab dye takkan nak cakap dengan saya..
mesej pom dye balas lambat-lambat..
tapi selepas gaduh baru saya fikir,
sebenarnya dye bagi ruang untuk saya tenang.. kui kui kui

tak suka bile saya marah dye, dye kata saya membebel..
saya cuma nak luahkan apa yang saya rase..
bile saya fikir, betul la,,,
saya meluahkan benda yang sama.. hahaha

tak suka bile saya marah, dye marah saya balik..
tapi selagi dye tak marah saya,
selagi itu la saya takkan diam..haha :P

tak suka bile saya merajuk, dye tak pujuk..
tapi kalu dye pujuk, saya lagi naik minyak :P

tak suka dye tak tahu bile saya merajuk..
tapi kelakar bile dye kata
"tak tahu awak merajuk bile. mase merajuk dengan mase tak merajuk, same je"
weyhh!! saya tak cengeng la.. :P

tak suka bile awak berjanji..
sebab kalau tak dapat tunaikan,awak mencari alasan..
tak logik pulak tuh :P
tapi tahu sebenarnya awak nak jaga hati..
<jaga hati la sangat. bukan nak sorok salah diri ?:P>
oke! positif thinking.. :P

tak suka bile weeken atau cuti.
sebab awak takkan ada mase dengan saya.
tapi saya pun dapat rehat jugak..
cuma jangan biarkan saya terbiasa tanpa awak.! :)

#here i come..!! dududududududu :P#







by::cik chachers
a.k.a
assez.chachers

No comments: