Thursday, August 11, 2011

the trust

hello..!! ollaa..!!
pentingkah sebuah kepercayaan..???
sangat la penting weyh..!!
untuk mendapatkan kepercayaan, kene la jujur,kan??
sekali koe menipu, susah da orang nak percaya.. huhu
aku penah menipu dan aku penah ditipu..
so, RASEKAN....!!! huhuhu..
serve your right, chachers..!! :p

well, people need tyme to recover the feeling..
oke,i give that tyme for you..
berpuluh kali saya memohon kemaafan pom, hati anda tetap ade kecewa,kan??
kekecewaan tu takkan hilang dalam sekelip mata..
takpe. saya faham kekecewaan yang anda alami..
saya da rase kekecewaan sebegitu pada 7 JUN 2011
waktu saya mengetahui hal anda dan dye..
sebagaimane saya perlukan mase waktu itu, begitulah anda sekarang, kan..??
bile saya memberitahu hal sebenar, 
bermakna saya dah bersedia menghadapi segala kemungkinan yang berlaku..
saya lega.. fuuhh..!!! selepas semuanya diluahkan.. 
if not, sampai bile2 saya akan dibelenggu rase bersalah..
sekarang, kesakitan yang saya alami, saya kene la hadapi..
saya yang mencari masalah, saya la tanggung..!!! 
anda berkata ::"belajar dari kesilapan"
ya..!! saya telah belajar. tapi tidak berani untuk berjanji
"saya takkan buat lagi"
saya hanya manusia biasa. sentiasa melakukan kesilapan..
takkan dapat lari dari kesilapan..
cume saya hanya mampu berkata 
"saya akan berhati-hati dalam melakukan perkara. sedaya upaya mengelak dari melakukan kesilapan yang sama.. :) "
thanx untuk semuanya kepada diri yang kerdil ini... !!!

 sorry, i have to DEACTIVE my FB account for a while, friends.. jap jewp. tak lame tuh,,, ahaha!
nunyte, people. :)





by::cik chachers
a.k.a assez.chachers

No comments: