Friday, August 19, 2011

the name of life

hari ni, genap la sebulan aku stay kat rumah sewa ni..
hari ni jugak la aku akan balik kampung.. yeaahhh!!!!
selamat tinggal PUNCAK PERDANA,..!!
akan sempatkah lagi kaki aku pijak ke sini..???
yang pasti tempat aku belajar ini takkan dilupakan..
hokey.. report prkatikal da dihantar..
cume tak pos ke MOSTI lagi.. sabaq na.. :P
aku pom da buat confirmation untuk konvokesyen aku..
yeah..!!! da nak konvo..!!!

well minggu ni aku agak frust sikit..
pasal life aku..
kite merancang, tuhan menentukan...
rancang la setinggi langit pom kau nak terokai..
letak lah harapan secerah matahari...
tapi selagi tuhan tak mengizinkan, tidak akan jua ia dapat dilakukan..
mungkin bukan kali ini peluang itu bakal diberi.. 
itu lah namanya hidup..
semua adalah ketentuan DIA yang maha esa..

btw aku nak pomote blog sumone..
akak neyh memang suke bersastera..
ade bakat dalam bidang penulisan.
niatnya dihati untuk buat novel sendiri.
so far, dye baru jewp sign up the blog..
if ade ape2 idea untuk dye, korang boleyh share :)
semua digalakkan untuk follow dye.
if nak order kek pom boleyh nan dye.. hehe
aku da makan,, sodap sgt...
DEWI

hokey la.. nak ngemas.. daa..

by::cik chachers
a.k.a assez.chachers

No comments: