Saturday, August 13, 2011

merapu

salam people...!!! :)
hari ni hari ke 13 berpuasa. baru hari ni aku berpeluang bangun sahur pukul 4. biasanya aku akan bersahur pukul 1 pagi. awal,kan? ya lah. dah penat balik keje, masak2 then terus makan. tak sabar nak rehat. tapi pukul 1 pagi tu dikira sahur jugak ke..? huhu..
sedar tak sedar dah nak masuk pertengahan bulan puasa,kan? kat giant tuh, dah start da buka lagu-lagu raya. semangat raya la katakan. tension aku.sebab aku dok tringat nak balik kampung la.
yeah!! next week im goana be at home! tak sabar nak berpuasa kat rumah. teringat pulak zaman budak-budak. tambah-tambah pulak tyme nak dekat raya.. huhu..!!! exciting, doe!
so far MILLION thanx to my housemate la. balik-balik jewp, dye masak. kalau berbuka,dye yang ke giant. kadang-kadang siap masak lagi. in 3 weeks boleh close nan dye sampai macam ni.?? owho..!! can't believe it. hope berpanjangan,dear.! :p

my planing nak balik awal.mintak minggu lepas last aku nak keje. tapi boleyh pulak bos aku diam jewp. haish! bukan nak bagitahu ape-ape. grr~~~ jangan dia kate gaji pom aku kene dapat bulan depan sudah ler.! wa xsabar nak shopping raya ni..! :P
alamak..!!! da kol 6. subuh then nak sambung tido la. so far da bape minggu tak cukup tido. ade jewp hal on weekend! so, weekend nih, nak tido sampai lebam lorh..!! hehe
bye people..! :)


by::cik chachers
a.k.a assez. chachers


No comments: