Wednesday, August 24, 2011

giler download


currently aku nga sakan download drama-drama TV3.
ye la. dah berape lame aku tak tengok TV,kan?
aku terlepas beberapa episod stanza cinta.so, download la.
yang aku geram, ade pulak bagi link download pah tu remove.
ntah ape-ape,kan? haish!

eh,... ? aku ni, da la benda free,.. nak bebel-bebel pulak,kan? haish! :P
agak senang jugak la nak cari link untuk download drama ni,kan?
berlambak..!! well dunia dihujung jari anda :P
membe aku yang suggest suh tengok stanza cinta ni.
adaptasi novel rupenya.
mase praktikal hari tu dok gian tengok NORA ELENA.
satu umah layan..hehe..
selain aku sakan download STANZA CINTA, aku gak ngah menggila download 
drama KASIH ALIA..
dah berapa episod aku terlepas.. 
even sekarang aku kat rumah, aku still tak dapat tengok.
sebabnye, pukul 7.30 malam jewp, rancangan TV akan beralih ke TV1.
haish! geram tol.
naseb la BB kat umah ni laju. hehehe..
so, ape lagi, mendownload lah aku..
lagi pom aku suke untuk kumpul2 cerita ni. buat koleksi.:P
aku bagi link lah kat sini..
kalau-kalau ade yang berminat untuk download cerita ni :)






by::cik chachers
a.k.a assez.chachers




No comments: