Wednesday, February 27, 2013

team activity Part 2

assalamualaikum..

mengabadikan dan menyimpan sesuatu dengan cara dalam talian. bukan dalam ingatan sahaja katanya.. hehe.. Perancangan BBQ ni aku nak sejak pertengahan tahun lepas lagi. bila kene pindah Kelana Park View lagi la aku nak sebab belakang office ada port BBQ yang best. january, TL aku bagi tugas kat aku untuk handle. sebab aku yang beria nak buat,kan??
haa... aku handle maknanya aku bahagi-bahagi tugas la.. haha
sebenarnya aku nak buat kat tempat air terjun ke, pantai ke.. tapi kesian kat yang dah berfamily. then takde plak time yang sesuai.. belakang office pun jadi la.. ada kolam. boleh mandi-mandi jugak.. gittewww...!!!
perancangan dah siap, tugas dah dibahagi. okeyy!!! tunggu hari kejadian sahaja...

awal february, aku tengok jadual aku berubah.. tanya team mate laen, sumer tak, aku dan 2 orang lagi. maknanya 3 dari group termasuk aku dipindahkan ke team lain. yess!! aku menangis.. sedih kot. sebab aku survive dengan diorang dari hari pertama start kerja.. tapi dah nak buat macam mane..

Yang lagi sadis, hari jadual sama yang terakhir adalah hari BBQ. 17 feb 2013.. okey, abaikan perpindahan group.. yang syiookkkk sangat sebab hari tu memang syiookk...!!! memang best bile dapat team yang sporting.. event mane tak ada masalah,kan? tapi team yang sporting watkan sumernya settle.. !!
awanya team lain dijemput  tapi takde yang bagi jawapan nak datang. tapi team leader yang bekerja pada hari tu memang ada datang la...

menu:
- daging lembu & kambing
- jagung
- hotdog
- ayam black papper & biasa
- ubi keledek
- bihun goreng
- brownies
- tembikai
- macaroni fruit salad

lets layan gambar lagi syiookk sebelom aku grumblings lebih-lebih.. haha

TL with edora & siti.
minah 2 orang ni team mate aku yang dulu tapi sekarang da berenti kerja

add on, ada aku nan malissa la


we are girls.. !!! (tapi ada rayyan with is bapak) 
edora & siti. please la korang ni... geng iphone 5.. uhuhu

team guys.. yang dua orang tu bapak budak..
yang lain dalam bujang tang tang..














Dear Team, korang memang best.. hope we will work together in the same team lagi.. hope, this is not the last event with korang.. ngee

by: assez.chachers

No comments: