Wednesday, November 30, 2011

my blog is my right

ello...!!! ollaa...!!1
asslamualaikum... rajin pulak aku mengepos blog dalam 2 hari ni,kan? well..!! internet depan mata..hehehe... tetibe tajuk entry aku macam nak marah,kan? takdelah.. sesajewp jer aku wat gempak..!! mintak puji bak kata si sepet..hehe..
kadang-kadang apa yang kita post kat facebook ade yang terasa macam kita tujukan post iti pada mereka. pada hakikatnya kita tujukan kepada diri sendiri. tipu la kalau takde post untuk orang lain. ada memang la ada tapi orang yang dituju tak pulak terasa. orang lain pulak yang terasa,kan? aku pun selalu terasa seakan sesuatu post itu untuk aku. mula la aku sentap sorang-sorang. pahtu mula la tak bertegur. huhuhu...
dalam blog aku ni, aku selalu merapu dan membebel kat sini. apa yang aku rasa nak merapu, aku merapu dalam ni. tipu la kalau takde insan yang terasa dengan rapuan aku. aku tahu ada. apa yang aku merapu dalam ni bukan la niat nak menceritakan keburukan orang. kebanyakan aku ceritakan tentang kejadian yang terjadi pada aku. tapi tak la aku mention diri aku sendiri. aku lebih suka jadikan blog adalah tempat untik aku bercakap pada diri sendiri. yup! ia semacam aku bercakap pada orang lain. 
dulu apa yang aku nak post, aku berfikir dua tiga kali... takut-takat ada orang yang akan terasa dengan rapuan aku nih. sudahnya blog aku bersawang la,kan? 
aku post la apa yang aku rasa nak post tapi hanya berkaitan dengan diri aku sahaja la..
so, sekarang akau nak mintak maaf la dengan sesape yang terasa post aku seakan menuju kepada mereka. bukan takde. memang ada la post-post aku akan ada untuk orang-orang yang bakal ditujukan tapi tak payah la sentap sangat yer.. aku bukanb jenis bercakap face to face. memang tak la kan? so, blog adalah tempat untuk aku bercerita. bukan nak cerita seluruh dunia.paling tak korang tahu apa yang aku rasa.
hua hua hua!
ntah apa-apa post aku,kan? ada aku kisah..??
sometimes we need to be selfish.. yeahh..!! aku da balaja jadi selfish! hihihihi





by::
cik chachers a.k.a
assez.chachers

No comments: