Thursday, December 1, 2011

aku bukan tomboy

aku nih jarang nak tengok movie kat panggung...mase study dulu ade kengkawan yang suke download movie..bile da balik umah, adex aku pulak jenis suka ambik movie dengan kawan-kawan die.. tambah pulak kat kelantan mane ada panggung,kan? hehehe..

movie terbaru yang aku tengok adalah citer ni la.. "aku bukan tomboy".. citer dye agak kelakar la.. satu panggung tu memang sumer gelak jewp la..watak yang paling aku suka of course la scha dengan sam.. tapi citer dye takde kesudahan gak. scha tak pilih sape-sape pun.haish!
post ni buka la aku nak citer pasal citer aku bukan tomboy ni.. sebab aku tau sumer orang boleh tengok citer tu. post aku ini bertujuan untuk nak sematkan memori aku gi tengok citer ni nan sumone. aku nan  sepet ni susah nak jumpa..so, setiap apa aku lalui dengan dye, aku kenang...hahaha.. (jiwang dowh)

pada 17 november tu..
sepet:: hari ni nak gi mana? nak ikut i gi keje tak?
aku:: nak...!!!
sepet:: nanti i amex k. you siap2 tau. i amex dalam kol 9.30
aku pun siap-siap la.. pahtu dye cakap da kat depan umah.aku kuar la..kitorang gi on9 dulu..
then aku follow dye gi keje.. da siap keje, dye ajak jejalan. pahtu tetibe dye ajak tengok movie. oke aku layan. bile dye kate aku nak tengok citer ni, aku folow la jugak... well hari tu tersangat a heppy sebab dapat jejalan nan sepet. mase dalam panggung pun kitorang tak kering gusi sebab gelak banyak sangat. tapi sian sepet.. tutup muke bile oramg tengok dye mase dalam panggung tu.. (sepet, i tahu you paham kenape and ape maksud i. hahaha!)
newey to sepet:: thanx for spending tyme together with me. and than for everything specially your sacrifice yang dah macam-macam.  insyaallah ada peluang kita jumpa lagi..!! see you s0on, dear..!!

by::
cik chachers 

No comments: