Monday, March 21, 2011

me chachers eppy

owho.. sayer da lame ngidam nk eat cake...ngee~~
niatnyer nk eat blueberry cheese cake or american choc kt KINGs sajew..
kat giant jewp yg sayer tau ade kings..huhuhu..
ari tu janji nan incik ECLIPSE sayer nk eat kt SUNWAY PYRAMID..
tapi sbb da terlewat nk masuk keje, xjadi pegi ;(
so, aku diamkan jewp..xbrani nk sebut byk kali ;p
tapi that day, incik ECLIPSE
bagi choc blended oreo kegemaran sayer di OTWC..ngee~~

then, 19 Mac 2011 akhirnyer sayer dapat eat the cake..
tapi sayer dapat makan CAPPUCINO CHEESECAKE..yeay~!!! ;p
incik ECLIPSE sayer turun shah alam lepas balik keje..
incik ECLIPSE xsuker sgt cake..tapi dye sentuh gak..:)
kami lepak di secret recipe....then cik & incik senior sayer datang..
CIK WANNA dan INCIK WAN.

OMG!!! sangat terkejut dengan TALKATIVE incik wan..haha
kalah cik wanna..;p
tapi cyan my incik ECLIPSE..tetibe pendiam..
sorry,dear.. hu3..yer..sayer tau awak pendiam.. ;p
incik wan lanje kami...THANX incik wan,,
tapi sayer nk tuntut char kue tiaw taw..ngee~~

next thing make me heppy DIZ WEEK.

after cik TOMEY bear, aku dapat bear baru..
oo yeah~!!!aku namekan bear neyh as 
cik AICHERS.. haha<make sure pronounce leklok..;p>
combination of AIKA + CHACHERS...
aku ase tu je nama yang paling oke after di fikir2..
hahaaha..
THANX cik AIKA SUFIA...;)


AICHERS muncul after gi karok semlam..
..after tu, aku bawak AICHERS balik subang..
then AICHERS yg teman aku study sampai aku tertido..huhu
bangun pagi upenye cik AICHERS neyh 
telah didudukkan diujung kepala aku...ngee~~
haip~~ sayer tidak kan meninggalkan
cik AICHERS  di subang...
sorry...ngee~~

No comments: