Monday, March 14, 2011

nEw & nEwEst

the new of my life...
new of my status..
new of me...
hua... hua... hua...
apakah??
tiada apa2 untuk dikecohkan...
cume aku rase aku nak jadi aku yang new..kununnyer la...hu3..


keputusan seseorang sedikit sebanyak akan turut mengubah benda2 berkaitan...
aper yg terjadi pada hidup aku sekarang??
biarlah aku rahsiakan...
yang aku tahu, aku bahagia dengan ape yang aku punyer sekarang..:)
kam0o, terima kaseh memberi aku rase 
bahagia, dihargai, dan tidak sia2..
penantian aku da berakhir tapi tak bermakna usaha aku akan berakhir..
aku akan tetap berusaha untuk teros memiliki..:)
ape yang aku punyer sekarang, harus aku jaga..
tapi aku nampak, bukan aku sahaja yg berusaha... dye juge..
usaha untuk menjaga ape yang kami punyer..
i saw it, dear.. thanx so much~!! :)
new life sumtimes difficult to set up..thats why aku akan teros berusaha:)

hidup tak seindah impian..
kite selalu dapat ape yang kiter impikan...
tapi tak semua kekal seperti yang kiter inginkan..
sebab tu aku sedaya upaya lakukan ape yg mampu untuk kekalkan
impian aku iteww~!!

kenapa aku inginkan diri aku yang new??
kerana aku cube untuk merubah...
dan kepada anda::kisah kiter telah lame berakhir..
sejak u cut it..do care what u hav now..;)

so far, every person hav new life..
aku decide untuk tidak campur mulut dengan mane2 life..
coz i knoe i hav no right.. 
im just pray every person heppy...include me
"setiap orang berhak merasa bahagia"
lakukan ape rase terbaik buat diri sendiri:)

aku juga masih cube utk menjaga hati awak..
maaf aku tidak sempurna untuk itu..
u goanna get better life than now..
hope to see u hepy..
u deserve for a better person than us..:)

im really excited to finish my study..
nak balik dok umah nan parents plop..hua... hua... hua..

No comments: