Friday, November 16, 2012

asslamualaikum..

eh? rajin plak nak ngepost malam ni,kan? sae jek. letak lappy atas perot.. mane tahu boleh bakar lemak2 ni. hahaha..

oke! aku admire kat insan baru plak. BETO KHUSYAIRY! he is really great. after tontong aku, dye dan tong sampah. OMG! OMG! OMG! lagi la aku giler kat dye. sweet giler dye dalalm citer tuh. sape tak fall kat dye, memang tak tahu la....hahhaa..aku sampai 7 kali tengok dalam masa 3 hari. :P
siap paksa housemate tengok lagi.

lepas tu, semua cerita-cerita dye aku tonton. lets me make a list:
- kampung semarah padi
- cita dan cinta
- jangan ambil padang kami
- selagi masih ada
- geng surau

buat masa ni tu jek yang aku tonton. aku siap follow twitter & istagram dye lagi oke! haha.. da mula obses da.i also have supportive friend. dye pun dah mula follow me. last week bestie tu ajak gi tengok istanbul aku datang. of course la aku nak.! sebab aku memang nak gi tengok. haha..
bestie aku lagi support bile aku ambik poster istanbul aku datang tukat mid. yeah!! poster kecik jek pun :P

dengan adanya moto, lagi la mudah perjalanan aku. naik moto tuju ke Mid Valley!citer dye syok! santai jek dan banyak unexpected thing.i tapi kenapa rambut beto macam tu?? ggrrr!!! oke! watak pelukis memang macam tu. sabar je la :P
jalan cerita best sebab ada cerita one more thing, ending dye kureng la ... :hurmm :)
next week planning nak gi tengok lagi tapi nanti kene tutup mulut sebab takut suara aku jek yang dengar dok panggil beto lagi. hahaha..

wish to meet him oneday  :P


#justin beiber da break nan selena gomez. #

XOXO :D
publish! terikut la konon :P






No comments: