Monday, April 9, 2012

sweet weekend

....assalamualaikum....

aku rase da lebih sebulan aku tak lepak-lepak dengan housemate-housemate aku.
oke.! weekend ni, kami berpeluang melepak bersama sebab cuti weekend sama-sama.
bukan senang kami nak dapat cuti yang sakali macam ni. biasanya mesti ada kurang sorang atau 2.
sabtu, aku keluar menyelesaikan tugasan-tugasan aku. ahad la mase kami melepak bersama.
kenapa sweet weekend bukan sebab bersama diorang jek tapi sebab weekend tu memang sakan makan benda manis.

sabtu, kami celebrate belated bifday meyrah. sebijik kek untuk 4 orang.. even kek 1/2 kilogram. sakan dok perabih "chocolate mousse" by cake sense. dah bosan sangat celebrate bifday kek tiramisu kot :P
ahad tu menyinggah di carefour jap sebab nak beli barang rumah. seriously im craving of walls ice cream fruit salad. teringat ikhmal makan hari tu. so, aku try la beli,kan. perghh! melepak kat taman permainan pada waktu malam, makan-makan ice cream bersama housemate. fara plak beli ice cream papper mint. manis+mint. perrghh!! sangat mengancam. :P
sedap.! macam makan chewing gum :)
terbayang ikhmal makan sambil bersila :P


oke! bukan tu jek.. aku nak makan cadburry black forest, toblerone. so, ape lagi.. ! aku ngap jugak ngee..! 9 april, aku menyinggah di KL sentral. nampak secret recipe. oke! teringat plak blueberry cheese cak da lame tak makan. pom aku makan jugak.

dap hingga menjilat jari :)

hanya tinggal cebisan untuk fara n sue :P

bekal untuk gi kerja :P

sangat sedap. peveret :P























































nape aku sangap sangat dengan benda-benda manis ni. hurmm. maybe im in stress mood., xsure la,kan.
tapi yang pasti aku enjoy.. konon la.. :P
hah! nak sambung ZZZzzzZZZ :P nunyte people! :P

by::
assez.chachers

No comments: