Thursday, September 1, 2011

kisah kau dan aku


kau dan aku adalah dua insan manusia...
Kau rase kau betol..???
Aku pom rase aku betol…!!!

Kau rase kau sedang pertahankan hak kau…???
Aku pom rase aku sedang pertahankan hak aku..!!!

Kau rase aku tidak pentingkan kau..??
Aku rase kau tidak pentingkan aku…!!!

Kau rase kau dah lakukan yang terbaik…???
Aku pom rase aku dah lakukan yang terbaik...!!!

Kau rase aku tak hargai kau…???
Aku rase kau tak hargai aku…!!!

kau rase aku tak sayang kau…???
Aku rase kau tak sayang aku…!!!

kau dan aku adalah insan manusia...!!!
sentiasa fikirkan negatif tentang diri masing2,kan..??
lumrah la kite insan manusi..:)

Kite fikirkan perkara perkara yang same…???
Ntah la …!!! Yang pasti kiter berfikir…!!! Hua hua hua
m0od kebuhsanan..!!!rindui sepet :P

No comments: