Tuesday, April 12, 2011

rend0o my sayang ;(


last of the week~!!!
my sayang wat pangai... sedey toll..
nga aku bz nan tesis, eseimen,,,
mase ni gak dye nk wat hal..huk..huk..hukk...
dulu setakat kelip2 bile baru ON..
sekarang da totally kelip2 sampai xnmpk pape..
sedeyh tol...

nape sekarang gak ko nk rosak,sayang??
mcm mane aku nk wat keje tanpa ko??? :(

da seminggu aku xON ko,sayang..
sedeyh tol..
rind0o sangat nk godam ko,sayang...
hurm...bile la aku dpt ON ko,sayang??
nk beiki sekarang memang x la,yunx..
aku nk makan pom xckop..
sampai berat bdan aku pom da trun...=p
mcm mane nk beiki ko...
my sayang, aku rend0o ko:(



2 comments:

Pencari Hati said...

rindu ur 2nd sayang eh. ala ade je kan dye. moga u ols teu jalan untuk selesaikan masalah

cik chAcHers said...

keep.. keep... and keep..
im still me...
xder ape yg nk diselesaikan...:)