Tuesday, October 4, 2011

im not student anymore

hello...!!! ollaa...!!!
wah...!!! da lama tak update blog.
currently aku da jadi full time keje.. bukan lagi pekerja part time macam zaman student dulu..hoohoho
but aku bukan lah serius nak kerja kat HOME U tu untuk selamanya..
it just work sementara.. daripada aku dok kat rumah, goyang kaki, besarkan badan, baik aku keje...
well staff HOME U pon best. macam-macam kerenah...
mesra, kelakar, caring like family :P

perjalanan hidup aku panjang lagi. 
terlalu banya perancangan dalam kehidupan aku..
semoga ALLAH permudahkan.

my dreaming of job..??
hurm.. aku ambek bahagian perpustakaan..
tapi adakah aku akan bekerja di perpustakaan..
orang kata apa yang kita belajar, tak semestinya itu yang kita kerja..
dulu aku ada cita-cita nak jadi pilot...
ahaha! funny sangat cita-cita tu sebab ketinggian aku membataskan segalanya..:P
kemalasan aku juga punca utama.. etchinx..:P

buat masa sekarang, aku mengimpikan kerja yang membolehkan aku travel..
mesti best,kan..?? berjalan-jalan sambil bekerja..
dapat tengok tempat orang. tengok keadaan orang..
tapi mampukah aku..??
well.. da namanya dreaming of job,kan..? :P
if i can be what i want.....
ahaha! 
...............................................................................................
<tetibe lost idea untuk menulis... have a nice day,people :) >

by::cik chachers
a.k.a assez.chachers

No comments: